علائم اولیه اورمی چه هستند؟
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اولیه اورمی چه هستندبیمارانی که با اورمی دقیق تشخیص داده شده است، اما آنها را از علل این بیماری را درک نمی درستی. آنها بر این باور بودند که آنها در تمام اوقات نرمال بود. از آنجا که علایم اولیه اورمی است بسیار قابل توجه نیست. علاوه بر این، بیماران توجه به اورمی پرداخت نمی کند. چرا اورمی هیچ علائم اولیه آشکار؟ از آنجا که در شرایط عادی، مردم دو کلیه، هر کلیه تا به بسیاری از توانایی بالقوه جبرانی. هنگامی که آسیب به کلیه ها نمی توانند کار کنند، و کلیه دیگر ممکن است خوب کار. بنابراین، این به ارمغان می آورد بیش از حد کلیه از کار، زندگی به تدریج کلیه را کاهش دهد. با افزایش آسیب کلیوی، و پس از آخرین مرحله از اورمی، و پس از آن فرد علایم آشکار از مسمومیت.

اگر چه هیچ علائم اولیه آشکار از اورمی، قلاده سگ ما می توانیم برخی از علائم برای هوشیاری کلی.

1. خستگی و سستی و ضعف. این ممکن است به یکی از اولین علائم اورمی، و مردم معمولا آسان به نادیده گرفتن این علائم. از آنجا که بسیاری از عوامل خستگی خواهد و سستی و ضعف، و بسیاری از افراد انجام dumyut از اورمی نیست.

2. چهره زرد. در واقع، با توجه به کم خونی.

3. تغییرات در حجم ادرار. این است با توجه به کاهش در عملکرد فیلتراسیون کلیه. مقدار ادرار که برخی از مردم به تدریج با این بیماری را کاهش دهد.

4. فشار خون بالا. این به خاطر اختلال در عملکرد کلیه، سدیم و احتباس آب در بدن می تواند در بیماران رخ می دهد. علاوه بر این، در این نقطه نیز کلیه ترشح موادی که می تواند فشار خون را بالا می برد.

5. اشتها پور. با توجه به کراتینین بالا، سموم نمی تواند جدا شود، و تجمع بزرگ در بدن درونی تجمع می یابد. مردم سوء هاضمه و بی اشتهایی ظاهر می شود.

6. ادم. این پدیده اورمی است، و مردم به راحتی قابل تشخیص.

اگر بیماران با کلیه این علائم، برای آمدن به بیمارستان و مطالعات کاربردی از کلیه، و بررسی واحد کراتینین خطر است، و روش درمانی در اسرع وقت لازم است. با توجه به شرایط خود یک روش مناسب از درمان را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: ارومیه,علایم اولیه اورمی ,
:: بازدید از این مطلب : 1767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: